O Tren en Rábade

30.11.2012 10:54

Pasados son os tempos, en que o tren era un elemento esencial no transporte das persoas para achegarse ata outras vilas e cidades. Era, entón, un medio que permitia unha mobilidade que repercutia nuha maior comunicación entre a xente. Hoxe ise organismo, empresa ou o que sexa, chamado Adif resulta que se emperrenchou en promover só as viaxes intergaláctico-metropolitanas  porque renuncia e impide que o fagamos coa vila do carón. Despois, din que son servizos deficitarios. Supoño que a xestión da Adif está en perfecta consonancia coa politica, por procedencia ou nomeamento, porque é evidente que se fai de costas a cidadanía. Quén colle o tren para ir ata A Coruña?-por exemplo -Resposta: Ninguén, ou se alguén o fai é por "romanticismo" ou algo polo estilo, porque no ano 2012 tarda o mesmo tempo que no 1992, que foi cando aos madrileños e aos sevillanos lles puxeron iso que se chama Ave e que aqui vemos nas noticias nacionais de todos os españois, unidos e iguais en sermos do Madrid ou do BarÇa que son dos que hai que ser, según a prensa e a TV, pero, en nada máis. A cuestión é que nos poñen servizos en función da demanda, e como ista e cada vez menor, implica que a oferta se vaia reducindo, para evitar perdas, din. Así temos o que temos; pouco e malo. Pero como o nivel de incompetencia e de estupidez é ilimitado no xénero humano, e especialmente nos que fai unhas decadas que nos gobernan e marimandan sobre nós y "todas las cosas", resulta que nunha vila como Rábade, atravesada por unha infraestructura férrea, seccionadora, agresiva, perigosa e case que inutil, van os espabilados que deciden e toman a decisión inapelable de pór vallas metalicas ao longo da vía para deixar claro que é algo alleo a un pobo que relixiosamente pagou os seus impostos, igualiño que os que se benefician de AVES e trenes de cercanías...rentables. Nun país democrático de verdade non se pode ir en contra da vontade do pobo, por moito que argumentes o ben común, porque o común é sempre o pobo das vilas ou das cidades , o que vive, traballa, desfruta cando pode e sofre a unha clase política e dirixente máis corrosiva, parásita, inepta e inútil que a aristrocracia e ca nobreza da Francia pre-republicana. Por aquel entonces non se librarían de "Madame Guillotine". Hoxe proporcionámoslles uns suculentos retiros polos servizos prestados a sí mesmos. 

Un é un simple cidadán que admira a humildade dos que saben, dos que estudan, dos que investigan, dos creadores, os que ensinan e aprenden, aos que poñen as persoas por diante de calquera outra cousa. En definitiva, a aqueles que molestan por seren o único impedimento para que a ignorancia, a corrupción, a mediocridade, a manipulación e a mentira sexan os "valores" imperantes nas nosas vidas. Calquer experto en transporte sabe que o proceso de implantación destas infraestructuras debe facerse a inversa: primeiro, faise o estudo (serio e rigurosamente científico) e se procede, instalase un servizo efícaz, adecuado, útil e dirixido a uns usuarios que, precisamente, por estas caracteríscas, necesariamente vanno empregar de xeito cotiá. Ninguén pode ir en tren desde Lugo as vilas da súa costa, para comprar, vender, traballar, ir a praia ou a dar unha volta, por un motivo moi sinxelo: non existe ise servizo. Ninguen colle o tren para ir a Coruña, porque tarda o dobre de tempo que un bus ou un turismo, o que ven a significar que en realidade tamén carecemos de tal servizo. Claro que aquí é donde eles pretender xustificarse coa non demanda. Con varios trenes ao dia con destino  Coruña, e con igual ou parecido tempo de viaxe, seguro que a maioría dos viaxeiros optarían pola comodidade, seguridade e mellor prezo do despazamento no Tren. A estas conclusións xa chegaron os verdadeiramente expertos cando xurdiron por exemplo os grandes desenvolvementos urbanísticos das cidades e áreas metropolitanas dos EEUU de América a principios do século pasado. Señores politicos e señores postos a dedo por istes, sen esquecer aos receptores dos bens e servizos de todos, privatizados para mal-xestionalos como Iberia ou Renfe (Adif), xa que se quedan co servizo en réxime de  efectivo monopolio e polo tanto cos ingresos que reporta, é dicir, cos cartos, teñan a decencia de non privarnos de servicios que unha sociedade require. E mentres vostedes xogan ao golf, toman unha copa nun local VIP  ou se rascan aquilo co que pensan, deixen nas mans dos verdadeiros  profesionais  a realización de aquilo sobre o que vostedes demostran total incapacidade. Para empezar, sen a contrapartida dun servizo real, non é posible impor  a instalación dun reforzo á barreira física que, cuan "muro de Berlín" fai  que a vida da xente de Rábade sexa considerablemnte peor. Os servizos publicos son para mellorar a calidade de vida, non para empeorala. 

JC   

Volver

Buscar en el sitio

© 2011 Todos los derechos reservados.